2013. február 23., szombat

~Díj.

Köszönöm!

Megkaptam a második díjamat is Vikitől! Nagyon szépen köszönöm!:) 
Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Írj 11 kérdést!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Küld tovább néhány blognak!


1. - imádok vásárolni:3 ha van pénzem, akkor az első utam a New Yorker-be vezet:3
    - mostanában romlanak a jegyeim a lustaságom miatt.
    - rengeteg ötletem van a történet folytatásához és nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre:)
    - kedven sorozatom az Így jártam anyátokkal:3
    - Leiner Laura a példaképem, mert fantasztikus író, imádja az olvasóit és imádni való a személyisége :)
    - Szent Johanna Gimi lázban égek és minden vágyom, hogy olyan gimibe járhassak, olyan társasággal 
és persze megtaláljam a saját Cortezem:3 
   - nagyon tisztelem Ed Sheeran-t és ő az egyik kedvenc énekesem:) 
     - minden mondat végére smile-it írok, írásjel helyett:D   
 - a Green Day a kedvenc bandán, a One Direction mellett:)

2. - Milyen stílusú zenéket szeretsz?
    - Szeretsz olvasni?
    - Van kedven könyved?
    - Táncolni vagy énekelni tudsz jobban?
    - Tornacipő vagy balerina?
    - Mit csinálsz szabadidődben?
    - Miért írsz blogot?
    - Álomváros?
    - Hogyan képzeled el az életed 10 év múlva?
    - Kedven weblap? Mármint amelyiken a legtöbb idődet töltöd:)
    - Várod már a tavaszt?
 

3.
1. Kedvenc One Direction tagod!

        - Harry:)
   2. Van hobbid! Ha igen, milyen?
        - Nagyon szeretek olvasni és történetek írni. Fotózni is szeretek, de abban nem vagyok valami profi:)                                  
   3. Kedvenc műsorod!
       - Plain Jane:) 
   4. Kedvenc étet!
       - tonhalas tészta:)
   5. Szobád színe!
      - sötét és világos lila:)
   6. Kedvenc zenéd!
      - nagyon sok van, nem tudok egyetlen egyet kiemelni:)
   7. Kedvenc színed!
      - lila és kék:)
   8. Játszol hangszeren?
      - régebben gitároztam:)
   9. Kedvenc tantárgy!
      - töri és angol:)
 10. Hány éves vagy?
      - 13:)
 11. Kedvenc sport!
      - nincs kifejezetten kedvencem:)

4. http://memoriesfromthepast.blogspot.hu/ 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése