2013. január 24., csütörtök

~Díj.

Megkaptam az első díjamat!

El se tudom mondani, hogy mennyire örülök neki!:) 
Nagyon nagyon köszönöm Summersmile♥-nak!
                                 

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.!
2. Írj 11 kérést.!
3. Válaszolj a 11 kérdésre.!
3. Küldd tovább néhány blognak.!


1. - 13 éves vagyok 

- a szobám színe lila, mert ez a kedvenc színem
- Samsung S5320 típusú telefonom van, amit nagyon utálok, de júniusban kapok újat
- minden vágyom, hogy kapjak egy cicát, de anya nem engedi:(
- a cica mellett a farkas a kedvenc állatom
- el sem hiszem, hogy 3 rész után kaptam egy díjat! 
- több, mint egy éve Directioner vagyok és nagyon büszke vagyok erre
- minden álmom, hogy Londonban éljek és találkozzam a fiúkkal:) esetleg még olyan szinten barátok legyünk, mint ahogy azt a blogjaimban leírom- mindent szeretek ami Angliához kötődik: zenészek, műsorok, szokások stb.
- a legjobb barátnőimet az interneten keresztül ismertem meg (bármilyen hihetetlen:D)
 
- imádom a meséket és elakarok menni Sohaországba:3

2. -Miért írsz? Hobbi vagy így képzeled el az életed? 

- Kit tekintesz példaképednek?
- Rosszabb napjaidon mi az ami fel tud vidítani?
- Miért pont azt a lányt választottad főszereplőnek?
- Mi az a 3 szó amivel jellemeznéd magad?
- Szabadidődben mit csinálsz az íráson kívül? 

- Hány éves vagy?
- Mi ösztönzött arra, hogy megnyisd a blogodat?
- Általában meddig tart megírni egy részt?
- Mi a legnagyobb álmod?
- Melyik városban tudnád elképzelni az életed?



3. 
 
- Mióta írsz?    Ezt a blogot december végén kezdtem:)
- Mi / Ki inspirál?
   
Az írásban vagy alapvetően? Az írásban az, hogy kifejezhetem az érzéseim és az álmaim.    Alapvetően pedig rengeteg olyan zene és kép van, amitől egyből jobban érzem magam. Kifejezetten példaképem és inspirálóm nincs.
- Melyik a kedvenc évszakod?
  Mindegyiket szeretem, mert meg van a maguk varázsa, amiért különlegesek.
- Jobb, vagy balkezes vagy?
 
Jobb.
- Kedvenc blogod / blogjaid?
 
Azok, amelyikeknek el fogom küldeni ezt a díjat. 
- Tartozol valamelyik fandomhoz? (pl Rusher...)
    
Directioner.
- Van testvéred?
   Igen,van.
- Milyen az álomsrácod?
   Na ez hosszú lesz. Külsőre nincs kifejezetten ideálom, mert mindig más tetszik meg egy fiúban. De   a kicsit hosszabb vasalt haj vagy a felállított is nagyon tetszik. Legjobban a zöld szem tetszik, de a legutóbbi srácnak gyönyörű barna szeme volt, így ez is változó. 
Belsőre: Mindenképpen legyen vicces és ha én is tetszem neki akkor úgy fejezze ki, hogy piszkál és próbálja felhívni magára a figyelmet. Soha ne szórakozzon velem, tisztelje az érzéseim! Érezzem jól magam vele, ez még nagyon fontos:) Talán ennyi lenne:D 
- Magassarkú vagy lapos talpú?
Lapos.
- Ismered a blogomat?
Sajnos nem, de amint lesz időm el fogom olvasni. 
- Nézel valamilyen sorozatot?
Így jártam anyátokkal:) 

4. 
Bettina
Milla.

- szintén Milla. :)
Hope Hastings
Strawberry.ღ
Nikol Horváth


Még egyszer nagyon szépen köszönöm, az új résszel pedig megpróbálok minél előbb elkészülni! Puszi xx





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése